לימפודרנז'

מהו מכשיר הלימפופרס ולמי הוא מיועד? מדובר במכשיר רפואי מתקדם המציע טיפול חדשני לגוף האמצעית חליפת עיסוי הפועלת באופן ישיר על בלוטות הלימפה בגוף, מפנה את נוזלי הלימפה ואת הפסולת המצטברת בגוף, משפרת וממריצה את זרימת הדם וכך מעודדת מטבוליזם ותורמת בצורה משמעותית להצעת היקפים טבעית ובריאה. המכשיר מדמה למעשה פעולה של "חליבה" ויצר לחץ באזורים הרלוונטיים. הפעלת ושחרור הלחץ מעודדים את פעולת זרימת נוזל לימפה ומשפרים את זרימת הדם וחילוף חומרים של הגוף. פעולת הניקוז מאפשרת את פינוי השומן דרך הצומת הלימפתית. מדובר בטיפול נעים ומרגיע שגורם לאפקט מצטבר של המסת שומן וחיטוב גפיים, ישבן ומותניים ובמקביל תורם לשיפור כללי במראה עור עצמו.
המכשיר מסייע אף במגוון מצבים כמו בצקות, לימפומה, נפיחויות ברגליים, דליות, רגל סוכרתית ומקל על כאבי שרירים וכאבים נוירוטיים. מכשיר הלימפופרס פועל בהצלחה ויעילות בקליניקות פלסטית ומכוני יופי רבים באירופה וקיים אף בבתי חולים שונים ברחבי הארץ. מה בין ניקוז לימפה וצלוליט? במהלך היום אנו נחשפים מעל ל-200 רעלים המזהמים את הגוף ופוגעים באופן כזה או אחר בבריאותנו. אותם רעלים מצטברים במשך שנים בגופנו וגורמים להזדקנות העור, פגיעה בזיכרון, עייפות כרונית, חרדות, חוסר איזון הורמונלי, בעיות שונות הקשורות במערכת חיסונית. מכוון שגוף האדם מכונה חכמה ביותר, הגוף מנסה להגן על עצמו מאותם רעלים ומפתח מנגנון הלוכד אותם בתוך תאי שומן שאם האטה בזרימה של דם ולימפה יוצרים בסופו של דבר מראה בלתי אחיד של העור [כליפת תפוז].

למה משמש הטיפול?

• שימוש נרחב בפיזיוטרפיה, שיקום ורפואת ספורט.
  • טיפולים אסתטיים (צלוליט, טיפולי פנים וכו').
  • מחלות נאורולוגיות קשות כמו פרקינסון ומחלות ניווניות שונות כולל גם מצבים לאחר אירוע מוחי.
  • טיפול יעודי למניעת אוסטאופורוזיס, מחדש רקמת עצם ושריר.

הלקוחות שלנו מספרים

הגעתי לטפל בצלוליט מאוד סקפטית ובמהרה גיליתי שהמכשיר לימפופרס עושה פשוט פלאים. ירדתי שתי מידות בהיקפים ובצקות ברגליים נעלמו. עור חלק יותר. סבלתי מקשיי שינה גם בזה יש שיפור. גם עשיתי שינוי בתזונה בעקבות המלצות של ולרי. אני מאוד מרוצה ומכוונת להמשיך בטיפולים משמרים

ס*** 49

תמונות לפני ואחרי