סובלים מכאבי גב, צוואר, ברכיים, שרירים?

טיפול בויברותרפיה יאפשר לכם להיפטר מהכאבים אחת ולתמיד!

אם אתם מתקשים בפעולות פשוטות ונמאס לכם מכאבים, ניסיתם כבר משחות, כדורים, זריקות או אפילו ניתוחים… בואו לנסות טיפול בויברותרפיה לא פולשני, ללא תרופות, אשר מעלים כאב באחריות!

השאירו את הפרטים ונזמין אותכם לטיפול ניסיון חינם וללא התחיבות

מה זה ויברותרפיה?

טיפול מכשירוני לא פולשני על ידי רטט ממוקד. הטיפול הוא חוויתי ונעים!!! בזמן הטיפול, רטט מגרה את כלי הדם ומשיפור סירקולציה של מחזור הדם והלימפה. זה גורם ליורדת הבצקת באזור הפגוע וסלוקם של רעלים (טוקסינים) מהגוף.
התוצאה – שיקום והחלמה!!!

למה משמש טיפול בויברותרפיה?

שימוש נרחב בפיזיותרפיה, שיקום ורפואת ספורט. טיפולים אסתטיים (צלוליט, טיפולי פנים וכו')

מחלות נוירולוגיות קשות כמו פרקינסון ומחלות ניווניות שונות כולל גם מצבים לאחר אירוע מוחי.

טיפול יעודי למניעת אוסטאופורוזיס, מחדש רקמת עצם ושריר.

הלקוחות שלנו מספרים על חווית הטיפול בויברוטרפיה:

כמעט חודשיים לא יצאתי מבית ו בקושי הצלחתי לזוז בתוכו. התקף קשה של כאבי פרקים (גב, אגן, ברכיים). אנחנו גרים בקומה 3 ויש גם מדרגות בכניסה לבלוק. מזל שהמליצו לי על טיפול ויברותרפיה. זכיתי להכיר את ולרי מטפל מדהים מתחשב וקשוב שהגיע עם פתרון אמיתי. כבר לאחר טיפול ראשון הרגשתי הטבה. כעת לאחר סידרת טיפולים ללא כאבים מסוגלת להתמודד עם מדרגות ולצאת מהבית.

ג'*** 85 , נצרת עילית
“סבלתי מכאבים בברכיים תקופה ארוכה מאוד. ניסיתי הכל… כדורים,זריקות, ניתוח בברך אחת… בהמלצה של מומחה ברכיים הייתי בדרך לנתח את הברך השנייה נשאר רק להחליט בין ניתוח קטן או החלפה של ברך, ואז שמעתי על טיפול ויברותרפיה ועל המטפל ולרי. לפחות פעמיים בשבוע עשיתי טיפולים עוצמתיים, ולהפתעתי הכאבים, הנפיחות והקושי בתנועה נעלמו… ולרי באמת מכיר את התחום. בן אדם מאוד איכותי ומטפל מצוין”
ל*** 65

אריאל – קליניקה לרפואה משלימה. רח’ הגפן 7/6, נצרת עילית. | 054-7300457